"Liam , Niall , Zayn , Louis , Harry - to nie są tylko imiona, to całe moje życie..."

piątek, 4 maja 2012


Liam <3 <3 z dedykacją dla Vicky_Directionerx3 <3

Jesteś wielką fanką One Direction.Za dwa dni ma odbyć się ich koncert we Wrocławiu,a mama pozwoliła ci jechać,więc jesteś w niebo wzięta.
Nadchodzi dzień koncertu.Budzisz się rano,szybko ubierasz się,myjesz,zjadzasz śniadanie i pospieszasz mamę.Kiedy jestes już w samochodzie nie mozesz się doczekać aż dojedziecie.Właśnie wjeżdzasz do Wrocka i twoim oczom ukazuje się wielka hala,w której ma się odbyć koncert.Mama podwozi cię tam i mówi:
-Będę koło 15(aktualnie jest 9.00).Baw się dobrze !
-Okej ! Dzięki mamo ! - odpowiadasz pośpiesznie i biegniesz w kierunku wejścia.
Po chwili orientujesz się się że nigdzie nikogo nie ma.Gdy podchodzisz bliżej zauważasz kartkę na drzwiach a na niej napis : "Przepraszamy,ale koncert zespołu One Direction został przeniesiony na jutrzejszy dzień "
Nie mogąc w to uwierzyć obchodzisz hale dookoła,aby sprawdzić czy nie pomyliłaś drzwi.Idziesz już spory kawałek,gdy nagle zauważasz kawałek autobusu.Wszędzie byś go rozpoznała.To był busik One Direction ! Bardzo zdenerwowana idziesz dalej i nagle zauważasz Niall'a idącego w twoja stronę z bułką w ręku.Chłopak zauważa cię i mówi (po angielsku):
-Cześć.Słyszałaś o tym że odwołali nasz koncert ? Bez sensu .. A tak wogóle to Niall jestem - powiedział chłopak podając ci rekę.Odwzajemniłaś uścisk nie mogąc uwierzyć w swoje szczęście i mówisz:
-Tak słyszałam i też uważam że to bez sensu.Specjalnie tu jechałam właśnie na ten koncert.(T.I)jestem.
-Milo mi.Czyli że jesteś naszą fanką ? - wtedy podbiegli do was wszyscy chłopcy,a Niall przedstawił cię reszcie.Potem chłopcy oprowadzili cię po ich "busiku" i aż do 15 siedziałaś z nimi i świetnie się razem bawiliście.

6 lat póżniej ...
Masz już 20 lat i od 3 lat jesteś z Niallem.Jesteście szczęśliwi i postanowiliście mieć dziecko.Po 2 tygodniach zrobiłaś test i okazało się że jesteś w ciąży ! Razem z Niallem ,Liamem,Harrym,Louisem i Zaynem mieszkaliście w Londynie (w jednym domu).Twojego chłopaka nie było w domu więc podzieliłaś się tą informacją z resztą chłopaków.Wszyscy gratulowali ci tylko Liam wydawał się przygnębiony i widocznie nie mogąc tego słuchać wyszedł z domu.Uznałaś że pewnie miał zły dzień więc specjalnie się tym nie przejęłaś.Po powrocie Niall'a do domu od razu powiadomiłaś go o ciąży.Niall popatrzył na ciebie jak na wariatkę i powiedział:
-Co ?! Jak to w ciąży ?! Znajdź sobie innego frajera na takie sztuczki ! - po czym odepchnął cię i zataczając się poszedł na górę.Zew łzami w oczach popatrzyłaś na chłopaków,którzy byli tak samo oszołomieni jak ty.
-(T.I)nie przej.. - zaczął Harry,ale nie dokończył bo ty wybiegłaś z domu.Chciałaś znaleźć się jak najdalej od tego wszystkiego i pobiegłaś w miejsce gdzie Niall pierwszy raz cię pocałował.Po drodze zauważyłaś w jakiejś gazecie nagłówek "Niall Horan w nocnym klubie nieznajomą blondynką ",a pod nim zdjęcie twojego chłopaka obściskującego się z jakaś dziewczyną.Teraz całkiem się załamałaś i pobiegłaś do parku.Usiadłaś na ławce i zaczęłaś płakać.Nie mogłaś zrozumieć,dlaczego on ci to zrobił.Po chwili poczułaś na sobie obejmujące cię ręce.Myśląc że to Niall odepchnełaś je i krzyknęłaś przez łzy;
-Najpierw mnie zdradzasz,odpychasz,nie chcesz dziecka a teraz to !!!! -spojrzałaś na jego twarz,ale okazało się że to Liam.
-Och.. Przepraszam myślałam że to .. -zaczęłaś niezgrabnie.
-Nie przejmuj się.Ja cię nie odtrącę- powiedział chłopak i pocałował cię.Byłaś oszołomiona,ale wtedy zrozumiałaś że zależy ci na Liamie.Chłopak odsunął się,wziął twoją twarz w dłonie i powiedział:
-Przepraszam że tak nagle wyszedłem,ale nie mogłem słuchać o tym że dziewczyna,którą kocham nad życie ma dziecko z innym.Kocham cię (T.I) i zawsze będę. - powiedział Liam i mocno cię przytulił.
-Ja .. ja też cię kocham i nie chcę być z Niallem - powiedziałaś przez łzy.
-Musisz go zrozumieć. On jest młodym muzykiem i nie łatwo mu się pogodzić z myślą że zostanie ojcem.
-On był pijany !
-Wiem,ale musiał jakoś odreagować.Zresztą pogadaj z nim.Na pewno wszystko się uloży. -powiedział Liam i pocałował cie w głowę.
-Ale ja i tak cię kocham - powiedziałaś i popatrzyłaś mu w oczy - Twój pocałunek sprawił że zrozumiałam jak bardzo cię kocham - po czym namiętnie pocałowałaś chłopaka.

Teraz jesteś z Liamem i za tydzień bierzecie ślub.Wytłumaczyłaś sobie z Niallem całą sytuację i nadal się przyjaźnicie.Co więcej Niall zgodził się przekazać prawa rodzicielskie nad 3-miesięcznym Maxem (synek Niall'a) Liamowi i od teraz jesteście naprawdę szczęśliwi.

Mam nadzieję że się spodobało:p dawajcie komcie ♥

3 komentarze: