"Liam , Niall , Zayn , Louis , Harry - to nie są tylko imiona, to całe moje życie..."

poniedziałek, 30 kwietnia 2012


Zaynik xd …
Przyjeżdżasz do Londynu na dwutygodniową wycieczkę ze szkoły. Strasznie się cieszysz, ponieważ od zawsze chciałaś odwiedzić to miasto (głównie z powodu One Direction) .Jakiś czas temu napisałaś list do chłopaków z informacja, że odwiedzisz Londyn z nadzieją że ci odpiszą, a kilka dni przed wyjazdem dostałaś odpowiedź. Byłaś tak szczęśliwa, że nie mogłaś się uspokoić. Twoi idole odpisali, że bardzo chcieliby cię poznać i możecie się spotkać. Dali ci również numer swojego MSN, więc mogliście się lepiej poznać. Kiedy dotarliście na miejsce, zakwaterowaliście się w hotelu i dostaliście czas wolny. Wykorzystując okazję poszłaś spotkać się z chłopakami we wcześniej umówionym miejscu. Całą drogę byłaś podenerwowana. W końcu miałaś się spotkać z One Direction, a w szczególności z Zaynem , w którym od dawna byłaś zakochana. Już z daleka zobaczyłaś bejsbolową bluzę Zayn’a , loki Harry’go, paski Louis’a, koszulę Liama (<3) i blond włoski Niall’a (<3). Niepewnym krokiem podeszłaś bliżej, wtedy chłopcy zauważyli cię. Przywitaliście się ciepło (przytulanie xd), chłopcy prawili ci wiele komplementów, ale z Zaynem rozmawiało ci się najlepiej :
-Na żywo wyglądasz jeszcze piękniej –powiedział chłopak uśmiechając się nieśmiało.
-Dziękuję-odparłaś rumieniąc się.                                                                  
-Może wybralibyśmy się do kina ?-zaproponował Liam.
-I coś zjeść ?-dodał Niall - Bo głodny jestem .
Liam, Harry, Louis i Niall byli za, lecz Zayn się wahał .
-Może ja pokaże (T.I) miasto ? Na pewno bardzo chcesz je zwiedzić – powiedział Ciacharski zwracając się do ciebie.
-No jasne. To wy idźcie, a my pozwiedzamy –odparłam.
Chłopcy wzruszyli ramionami i pobiegli do kina (po drodze wstąpili po coś do jedzenia dla Niall’a xdd). Zayn pokazał ci wszystkie najważniejsze zabytki Londynu, a po spacerze poszliście do kawiarni na kawę. Potem poszliście na plażę niedaleko twojego hotelu.
-Cieszę się, że spędziłem z tobą dzień. Jeden z moich najwspanialszych – powiedział Zayn uśmiechając się.
-Ja tez się cieszę. Czuję się jak w bajce. Spotykam moich idoli, spędzam z nimi dzień i … - nie dokończyłaś, ponieważ Zayn pocałował cię czule.
-Przepraszam nie mogłem się powstrzymać – wytłumaczył się chłopak –pewnie myślisz teraz że jestem nachalny. Uśmiechnęłaś się. Wcale tak nie myślałaś, zbliżyłaś się do Zayna i odwzajemniłaś pocałunek. Osunęłaś się od chłopaka, oparłaś swoje czoło o jego i powiedziałaś:
-Och .. Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać .
-Ale ty jesteś .. –zaczął chłopak, pocałował cię czule i dokończył - .. cudowna !
Potem złapaliście się za ręce i poszliście w stronę twojego hotelu ..
Teraz jesteście szczęśliwi, a Zayn miesiąc temu, oświadczył ci się J

2 komentarze: